понеділок, 22 грудня 2014 р.

Викоростання інтерактивних форм і методів на уроках хімії

Підвищення ефективності уроку- одна з найважливіших проблем, що постають перед учителем.Певне зниження рівня знань з предмета значною мірою пояснюється низькою якістю уроку, його стандартністю, одноманітністю.Я шукала різноманітні шляхи "пожвавлення" уроку.
     Ознайомившись із методикою ОКН почала впроваджувати її на власних уроках.Методика
 ОКН дає можливості для здійснення усіх вимог інтерактивного навчання, що передбачає активність і самостійність учня протягом навчального процесу, створення атмосфери співпраці, доброзичливості розкриття і реалізацію особистості дитини.
       Спочатку використовувала прості інтерактивні технології: індивідуальні,парні, фронтальні використовуючи методи: "Мікрофон", "Мозкова атака"," Метод прес", "Навчаючи-вчуся".
Для колективного обговорення використовую технологію  " Мозковий штурм".Кожному учневі даю можливість висловитися, всі ідеї приймаються і не критикуються. Така технологія спонукає учнів до вияву творчості, дає їм можливість вільно висловлювати  власні думки. Після створення такого "банку ідей" проводиться обговорення.
     Під час перевірки знань хімічних елементів, формул кислот, назв солей  використовую технологію " Сніжний ком".Для цього клас ділю на групи по рядах. Кожен ряд отримує перфокартку. кожен учень має заповнити клітинку і швидко передати іншому. Виграє той ряд, який швидше і правильно виконає завдання.
   Використовуючи такі методи я добиваюся" ситуації успіху" ,співробітництва та партнерства  вчителя і учня на основі взаємодопомоги і довіри.


Немає коментарів:

Дописати коментар